Warunki reklamacji
Dbamy aby nasi klienci byli dobrze poinformowani o prawach które im przysługują. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące reklamacji.
Dokładamy najwyższych starań aby produkty wysyłane do Państwa oraz świadczona przez nas obsługa zamówień były najwyższej jakości.
Prawo przyznaje konsumentowi 2-letni czas na złożenie reklamacji, jeśli towar okaże się niezgodny z umową.
Bardzo prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera stanu przesyłki. Szczególnie prosimy zwrócić uwagę czy pacyka jest w stanie nienaruszonym (opakowanie i zawartość opakowania).
Jeżeli w trakcie transportu nastąpi uszkodzenie lub zostanie zauważona wada, prosimy wypełnić protokół szkody.
Formularz zgloszenia szkody posiada kurier lub jest dostępny na stronie przewoźnika, który na Państwa prośbę jest zobowiązany i musi go wypełnić!!!
Jeden egzemplarz dokumentu zabiera ze sobą kurier a drugi otrzymuja Pan/Pani.
Jest to bardzo istotne, ponieważ jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji i otrzymania rekompensaty za uszkodzoną przesyłkę.
Przypadki uszkodzenia dostarczanego towaru przez przewoźnika zdarzają się rzadko, mimo to prosimy o dokładne sprawdzanie paczki przy odbiorze w obecności kuriera.
Zastrzegamy sobie ze niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie jest sprawdzenie przesyłki przy odbiorze !!!
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru bądź niezgodnego z zamówieniem prosimy o informację na adres >> Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wszelkie sytuacje związane z reklamacjami rozpatrujemy indywidualnie, wszystkie niezbędne informacje (łącznie z przebiegiem reklamacji) wysyłane są w zwrotnym e-mailu.
Załączenie zdjec wraz z informacja na temat reklamowanego towaru znacznie ułatwi i przyśpieszy komunikację.